自動車

Win the automotive COVID-19 rebound

How automotive sales & aftersales can prepare for the post-corona era

The dark side of the moon: Online-offline integration in automotive retail

Connecting channels is a key success factor for customer satisfaction and sales

69 %
Drivers are not convinced to personally use autonomous cars
84 %
Drivers globally who consider owning a car in the future as important or more important than today
49 %
US car owners could consider sharing their private cars when they don’t need them
経営課題

自動車産業は今、相次ぐ変革の時を迎えています。メガシティーの急成長、欧米社会の高齢化、そして新しい技術開発は、世界中の自動車メーカーに全く新しい課題を提示しています。 

提供サービス

ADLは主要な自動車市場のトップの商用・乗用自動車メーカーやサプライヤーと仕事をしています。自動車産業の発展や変化を受け、モビリティプロバイダーも当社のクライントに加わるようになりました。

 

主な実績

ADLは主要な自動車市場のトップの商用・乗用自動車メーカーやサプライヤーと仕事をしています。自動車産業の発展や変化を受け、モビリティプロバイダーも当社のクライントに加わるようになりました。