マーケティング・セールス

Integrated Mobility Platforms

How to win the customer in tomorrow’s world of smart mobility

Breakthrough levers to embark on digital marketing

How companies should transform themselves to attract and engage customers with real, omnichannel journeys

25 %
% of organizations using advanced analytics-based sales performance management (SPM) solutions by 2020 to optimize sales compensation plans (source: Gartner)
> 10 %
% compound annual growth rate of US digital marketing by 2021 (source: Forrester)
25 %
% of Facebook in net US mobile ad revenues in 2017 (source: AdWeek)
Challenges

近年の一層のデジタル化を背景に、企業と顧客の関係は新たな形へと劇的に変化しています。デジタル化は、オンライン・オフラインを問わず、日々の買物から他者との交流、学習、そしてサプライヤーの選択までを変えつつあります。

Services

アーサー・ディ・リトルは、マーケティング・セールス領域におけるコンサルティングに関し、広い知見・経験を有しております。どのような問題に直面する企業に対しても、戦略的視点の提供および革新的ソリューションの開発により、問題解決を手助けいたします。

Results

は常にクライアントに寄り添って適切かつ革新的なマーケティング・販売ソリューションを構築し、変化を起こしていきます。